کد خبر: ۱۴۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» گفت: سپهبد شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) هستند.

شهیدان «سلیمانی» و  «فخری‌زاده» پرورش یافته مکتب امام (ره) و رهبری هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند صنعت هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید فخری زاده که توسط عده‌ای تروریست کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و پیروزی آن نظام گفتمانی نوینی در سطح بین الملل و در مقابل چشم جهانیان و انقلاب‌های جهان به منصه ظهور رساند.

وی در ادامه به نگاه گفتمانی و مکتب امام روح الله (ره) و ماهیت جمهوری اسلامی از بدو تأسیس تا به امروز اشاره کرد و افزود: تمام ماهیت جمهوری اسلامی و ارکان آن برگرفته از مبانی اسلام، قرآن کریم و دستورات اهل بیت (ع) است و گفتمان مقاومت مهم‌ترین مسئله در جمهوری اسلامی در برابر زور گویی‌ها و زیاده خواهی‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی در حوزه‌های بین المللی، صنعت دفاعی، هسته‌ای و هوا و فضا و پزشکی و.... تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها و با ابزار فشار و تحریم‌های ظالمانه توسط دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانان غربی و اروپایی‌اش، امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از زمینه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی جز کشورهای اول منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: در صنعت هسته‌ای هم با وجود دانشمندان انقلابی جوان و باتجربه این صنعت بومی سازی شده و به پیشرفت‌های شگفت انگیزی دست یافتیم که این پیشرفت‌ها را مرهون مجاهدت‌های شهیدان هسته‌ای مانند شهید علیمحمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی روشن و شهید والا مقام شهید فخری‌زاده هستیم و باید قدردان این مجاهدت‌ها باشیم.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش شهید والا مقام سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در پیروزی‌های جبهه‌های مقاومت عراق، سوریه و لبنان تاکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) هستند و با گفتمان مقاومت در حوزه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی و ولایت فقیه مجاهدت کردند و ثابت کردند که راه مجاهدت هموراه باز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود فرهنگ مقاومت را مهم‌ترین عامل پیروزی‌های جبهه مقاومت و ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: فرهنگ مقاومت مهم‌ترین راهبرد استراتژیک جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته و آینده انقلاب اسلامی است و وصیت همه شهیدان انقلاب به ویژه شهید گرانقدر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان شهید علمی و هسته‌ای به ویژه شهید فخری‌زاده است.

وی گفت: امروز با اتکاء به همین فرهنگ انقلاب اسلامی قطعاً در تمامی صحنه‌های بین المللی و جهانی پیروز خواهد بود و پیام این دو شهید سرافراز ایران اسلامی، مقاومت و اجرایی کردن رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و اعتماد به توان و ظرفیت درون کشور و اتکاء به جوانان و نخبگان پرورش یافته در این راه پربهجت است نه توجه به غرب و میز مذاکره با قاتلین و جنایتکاران.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار